Склад розробки
Системи переобладнання на стиснутий природний газ транспортних засобів, оснащених бензиновими і дизельними двигунами.
Характеристики розробки
Для бензинових двигунів розроблена двопаливна система живлення, що має дві автономні системи для подачі бензину або газу відповідно. Включення тієї або іншої системи здійснюється перемикачем. Бензинова система є штатною. У систему подачі газу входять балони високого тиску, електромагнітний магістральний клапан і спеціально розроблений редуктор високого тиску мембранно-вагового типу для зниження тиску газу перед подачею в карбюратор-змішувач;
Для дизельних двигунів розроблена двопаливна система, застосування якої передбачає їх експлуатацію як у дизельному, так і у газодизельному циклі. Основні елементи системи переобладнання дизельного двигуна в газодизель: газові балони, редуктори високого і низького тиску, електромагнітний клапан з фільтром, а також спеціальні пристрої для регулювання витрат газу, подачі запалювальної дози дизельного палива і захисту дизельного двигуна від надмірного підвищення частоти оборотів. Використання газодизельного циклу дозволяє знизити витрати дизельного палива на 70-80% внаслідок його заміни газовим паливом.
