Переобладнання дизельних двигунів в газодизельні та газопоршневі

Газогенератор встановлений на нафтовій платвормі. Паливо - попутний нафтовий газ
Привідний двигун компресорного агрегату призначений для роботі на природному газі (потужність 120 кВт)

Призначення

Промислові підприємства, що потребують використання резервних або власних джерел електроживлення, а також використовують приводні силові установки на основі двигунів внутрішнього згоряння. Об’єкти сільського господарства, що планують утилізовувати біогаз. Звалища твердих побутових відходів, для утилізації звалищного газу.

Характеристики

Переобладнання існуючих дизельних двигунів потужністю 50-1000 кВт для роботи на горючих паливних газах. Можливість переобладнання для роботи як в режимі газодизеля так і в газопоршневому варіанті.

При переобладнані дизельного в газодизельний зберігається можливість роботи на дизельному паливі. Заміщення дизельного палива газовим становить до 80%. Такий вид переобладнання можливо проводити без демонтажу існуючої паливної апаратури та переробки блоку циліндрів.

При переобладнані в газопоршневий двигун дизельна паливна апаратура замінюється на газову та змінюється ступінь стискання двигуна в залежності від виду паливного газу. Переобладнаний двигун працює виключно на газовому паливі.

Приклад переобладнання дизельного двигуна в газопоршневий для роботи на природному газі. Для компресора використовується в якості привідного двигун потужністю 120 кВт.

Газопоршневий двигун
Базовий двигун Doosan P086TI
Потужність механічна, номінальна, кВт (приведена до валу двигуна) 120
Робоча частота обертання, об/хв 1500
Частота обертання холостого ходу, об/хв 1000
Діапазон регулювання робочої частоти обертання, об/хв 1000 – 1600
Напрям обертання За годинниковою стрілкою зі сторони радіатора
Паливний газ Природний газ вміст метану не менше 80%
Тиск газу на вході в газову лінійку двигуна, кгс/см2 5 – 15
Підігрів газу Електричний нагрівач (400В, 50Гц), у вибухозахищеному виконанні
Номінальна витрата газового палива (не більше), нм3/год (при QH = 8400 ккал/нм3) 42
Система мащення двигуна Примусова під тиском та розбризкуванням з автоматичним доливом
Питома витрата моторної оливи на угар г/кВт×год 0,3 – 0,4
Об’єм оливи в системі мащення двигуна, л 15,5
Система охолодження двигуна Радіаторна, вентилятор з потоком в бік двигуна, електричний передпусковий прогрів (400В, 50Гц)
Об’єм охолоджуючої рідини (антифриз), л 55
Система забору повітря Повітряний фільтр зі змінним картриджем та датчиком засміченості

Переваги

Широкий спектр газів, що можуть використовуватись в якості палива. Оптимізація роботи двигуна під заданий склад паливного газу. Автоматизація виробничих процесів двигуна. Можливість дистанційного моніторингу та керування переобладнаним двигуном.

Рівень готовності розробки

На замовлення здійснюється виготовлення, постачання та гарантійне обслуговування приладу, а також навчання персоналу.

Впроваджено на об’єктах УкрГазВидобування та в ряді приватних газовидобувних компаній України.

Контактна інформація

Вербовський Валерій Степанович, Інститут газу НАН України

+380672096901 e-mail: company_era@ukr.net